Як продавати в Інтернеті. Частина 4

Крок 4: знайдіть правильні маркетингові канали
Чесно кажучи, традиційні або, вірніше, традиційні способи реклами не дають ніяких позитивних результатів в онлайн-бізнесі. Ця частина йде трохи вглиб. Він вказує на копіткі канали для запуску ваших кампаній. Замовте тренинги по продажам.

Тож почнемо.

Маркетинг по електронній пошті
Це було і залишається одним з найбільш ефективних способів збуту вашої продукції. Це один з рідкісних каналів збуту, де ритейлер отримує неприборканий органічний трафік.

Цікаво, що тепер управляти списком підписки на електронну пошту стало простіше, ніж коли-небудь. Ви просто повинні вибрати правильні інструменти електронного маркетингу.

Щоб спростити процес здійснення покупок по електронній пошті, вам не слід нічого залишати на волю випадку.

Facebook і Instagram маркетинг
Ці два основні канали можуть допомогти ритейлеру створювати оголошення, які перетворять потенційних клієнтів в реальні продажі. Ви можете продавати свої популярні продукти, підключивши свій інтернет-магазин до цих каналів соціальних продажів.

Обидва потоки продажів мають варіанти орієнтування, де ви можете налаштувати показ своїх оголошень за певними демографічними категоріями. Використовуючи цю стратегію, ви можете розмістити бюджет для платних оголошень і push-кампаній для своїх передплатників електронної пошти або частих відвідувачів вашого сайту.

Канал продажів, такий як Shopify, дозволяє продавцю додати розділ онлайн-магазину Facebook на офіційній сторінці магазину. Додавання Facebook в якості каналу продажів для публікації повідомлень про покупках дозволяє створити сильне співтовариство постійних клієнтів. Те ж саме стосується каналу продажів Instagram.

Канал соціальних продажів налічує понад 400 мільйонів активних користувачів, більшість з яких молоді. Якщо ви продаєте трендові продукти, які в основному пов’язані з тисячоліттями, іншого шляху немає. Instagram може стати цінною платформою для обміну вашими продуктами, просування вашого бренду і розширення вашої ринкової бази.

Пошукова оптимізація
Краща частина рейтингу в результатах пошукової видачі полягає в тому, що ви отримуєте можливість збільшити продажі за рахунок органічного трафіку. Як згадувалося раніше, хитрий інструмент добору ключових слів є таким порятунком, коли мова йде про перспективи вашого SEO.

У більшості каналів продажів є розділ блогу, в якому ви можете публікувати статті, щоб створювати подібні заклики, які, в свою чергу, дають вам найбільш бажані конверсії.

На жаль, проплисти через SEO не буває за одну ніч. Це прогресивна стратегія, яка вимагає певних навичок для ранжирування сторінок вашого продукту в пошукових системах.

Вам потрібно привести метаописания в порядок, працювати з відповідними ключовими словами, оптимізувати сторінки для швидкого завантаження і так далі.

Партнерські програми
Партнерський маркетинг – це ще один варіант, щоб онлайн-продажу приносили гідну рентабельність. Цей маркетинговий варіант щодо дивний для більшості продавців. Робота з авторитетами, скажімо, в Instagram, допоможе вам отримувати більше доходів від рефералів Натомість, роздрібний торговець розлучається з невеликою комісією за проданий товар.

Це всього лише один із способів зробити партнерський маркетинг.

Якщо ви хочете створити список продуктів на Amazon, ви можете здійснювати продажі за допомогою програми Amazon Associates. Це дозволяє незалежним маркетологам (власникам веб-сайтів, творцям контенту і видавцям) реєструватися і рекламувати ваші продукти.

оголошення Google
Google AdWords може здатися трохи заплутаним в першому випадку.

Але якщо ви вивчите криву, цей маркетинговий канал не повинен бути збій. Щоб провести захоплюючу рекламну кампанію в Google Ads, необхідно уточнити свій заклик до дії. Вам потрібно переконати свою цільову аудиторію, як тільки вони натиснуть на ваше оголошення.

Оголошення Google не так дороги, як ви очікуєте. Справа в тому, що ви можете працювати з реалістичним бюджетом, щоб ваші цілі матеріалізувалися.

Поки ви знаєте, звідки приходять ваші клієнти, і ви провели всебічне дослідження ключових слів, створюючи чарівно яскравий контент на всіх цільових сторінках вашого сайту.

Під час налаштування своїх кампаній вам необхідно встановити цілі, щоб відстежувати ваші продажі, всіх потенційних клієнтів і отримати уявлення про загальному трафіку веб-сайту.

Крок 5: помістіть ваші варіанти оплати в замовлення
Вам потрібно заплатити. Це важливо Але що найважливіше, так це те, що вам потрібно увімкнути канал оплати, з яким більшість ваших клієнтів добре розбираються.

Найчастіше спосіб оплати в основному залежить від типу каналу продажів, який ви використовуєте.

Торговці повинні надати своїм покупцям зручний і безпечний досвід оформлення замовлення. Нижче наведені деякі з найбільш популярних платіжних систем;

Amazon Pay
смуга
PayPal
Квадратні розміри фотографії
купувати платежі
Оплатити компанії Apple
Google Pay
2checkout
Наприклад, якщо ви використовуєте Shopify, ви можете не використовувати сторонні процесори 3rd. Платежі Shopify швидко з’єднуються зі Stripe, щоб ви могли здійснювати швидкі транзакції з більш низькою платою за обробку.

Що таке найкращий спосіб продавати онлайн?
Якщо розглядати всі з точки зору перспективи, пошук продукту для продажу в Інтернеті https://www.karpov.com.ua/не повинен викликати подиву, якщо ви створюєте ідеальний план, на який можна спиратися при створенні інтернет-магазину

Ви повинні визначити, звідки ваші продукти привертають величезну увагу. Таким чином, ви можете приймати проникливі рішення про те, як проводити маркетингові кампанії. Легше сказати, ніж зробити, ще не пізно почати шукати нішу і працювати зі зручним каналом продажів.

Кістки тепер ваші, щоб кинути.