Як продавати в Інтернеті. Частина 1.

Просто щоб поділитися фрагментом того, про що йде мова, ось деякі з основ цієї статті:

Крок 1: Визначте нішу
Крок 2: Знати, звідки взяти ваші продукти
Крок 3: Виберіть правильну платформу електронної комерції і почніть будувати свій інтернет-магазин
Крок 4: Знайдіть правильні маркетингові канали
Крок 5: Помістіть ваші варіанти оплати в замовлення
Контрольний список може здатися знайомим більшості читачів. Поряд з цим, ви повинні оптимізувати кожен крок для досягнення максимального потенціалу, у що б то не стало.

Крок 1: Визначте нішу
Це перша сходинка? Ви можете запитати.

Чорт візьми, так!

Зрештою, як ще ви могли б запропонувати продукт, який надзвичайно добре працює на ринку? В даний час існують мільйони продуктів для розгляду. Це може зробити вас трохи спантеличеним в першу чергу.

Більше немає, якщо у вас є законні покажчики під рукою. Припускаючи, що ви не хочете продавати очевидні товари на ринку, витратні матеріали тощо, визначення нішевого продукту – це скоріше ритуал, перш ніж витрачати ні копійки, щоб почати бізнес електронної комерції.

Таким чином, ви зможете скоротити втрати.

Як продавати онлайн: розпізнати проблему на ринку
Як ви, можливо, прекрасно розумієте, більшість нішевих продуктів, як правило, вирішують проблему, з якою стикається більшість потенційних клієнтів. З цим на передньому краї, ви зможете визначити, хто споживачі.

Один з виправданих способів зробити це – прочитати відгуки споживачів з соціальних платформ. В даний час не так просто створити потребу за допомогою реклами. Ваші продукти будуть тільки отримувати деяку ажіотаж від імпульсивних покупців, який є таким короткостроковим.

Реальна угода тут полягає в тому, щоб зберегти постійну клієнтську базу, яка дуже добре розуміє цінність, яку ваша ніша приносить на стіл.

Так просто!

Дивно, але є висококласні інструменти, які допоможуть вам знайти прибуткову нішу. Вони прості у використанні і допомагають потенційному онлайн-продавцю робити реалістичні прогнози.

Так що давайте продовжимо.

Як продавати онлайн: Використовуйте інструменти добору ключових слів.
Пошукова система набагато розумніші, ніж ви думаєте. Він зіставляє пошукові запити, виконуючи аналіз з використанням ключових фраз, які використовуються для найбільш потрібних результатів.

Точніше, Google Trends це досить характерний інструмент, який показує інтерес, конкретне ключове слово вибирає протягом обумовленого періоду. Так як це сумісно з пошуком нішевого продукту?

Ідеальний питання Ви можете збігатися зі мною.

Що ж, для запеклої боротьби на полі битви в сфері електронної комерції вам необхідно продемонструвати величезна майстерність, працюючи з чіткими і заснованими на даних поглядами.

У цьому контексті Google Trends дозволяє виявляти нішеві продукти з меншою конкуренцією.

Так який результат?

Якщо ви маєте намір запустити великий інтернет-магазин, який дає вам перевагу перед конкурентами, ви повинні зробити його досить помітним. Сторінки продуктів вашого сайту електронної комерції повинні бути досить хорошими в вашому рейтингу SEO. Тісно пов’язаний з цим той факт, що ви отримуєте в банк на просунутих взаєминах з клієнтами.

Продаючи продукти, які важко знайти, висока ймовірність того, що список ваших звичайних клієнтів буде в ваших кишенях набагато довше, ніж ви очікуєте. Найголовніше, що визначення найбільш прибутковою ніші ринку за допомогою такого інструменту, як Google Trends, дозволяє скоротити маркетингові витрати.

Лідерів може бути менше, оскільки ви маєте справу з рідкісним продуктом, але будьте впевнені, що ви будете сидіти на приємних і чудових переходи.

Крім того, Google Trends сортує інтерес певних ключових слів по регіонах. Само собою зрозуміло, що ця функціональність є найбільш підходящим варіантом, щоб допомогти потенційному торговцю електронною комерцією визначити свій цільовий ринок.

Крім того, він забезпечує вас усіма пов’язаними питаннями і темами, які можуть бути тісно пов’язані з вашої майбутньої нішею.

Ну, це один із способів зробити це.
В якості альтернативи ви можете залишити задачу знайти нішу, просту і елегантну, граючи з такими інструментами, як SEMRush, інструмент дослідження ключових слів Moz, Ahrefs, планувальник ключових слів Google, і це лише деякі з них, які мають солідну перевагу на ринку.